找回密码
 注册

QQ登录

只需一步,快速开始

楼主: 雷达兵

人生是一场独自的修行

[复制链接]
发表于 2013-9-24 22:04 | 显示全部楼层
非常佩服您的壮举!也认同您的人生感悟!
回复 支持 反对

使用道具 举报

 楼主| 发表于 2013-9-25 04:48 | 显示全部楼层
Equator 发表于 2013-9-24 22:04
非常佩服您的壮举!也认同您的人生感悟!

一休老师好···在欧洲出差两周,对德国、瑞士等国工业技术实力印象深刻!遗憾的是除了见到几位滑板人之外,很少见到城区、公路、公园中有轮滑人,想买一双轮滑鞋的愿望也落空了。这和俺看过的欧洲千万人参加轮滑大赛的壮观场面差异很大,估计是没有找对路子。您在海外轮滑见识多,还望您多发帖子,便于我们开拓眼界。感谢您的鼓励!顺发一张俺在瑞士斯图特磨床厂学习图片。{:soso_e129:}
IMG_0557.jpg

点评

尽管俺不是一休老师,但俺也对您的倾情奉献表达敬意!尽管俺也是轮滑新人,但也会多发帖子,多多交流!  发表于 2013-9-26 22:31
回复 支持 反对

使用道具 举报

 楼主| 发表于 2013-9-27 12:13 | 显示全部楼层
雷达兵 发表于 2013-9-25 04:48
一休老师好···在欧洲出差两周,对德国、瑞士等国工业技术实力印象深刻!遗憾的是除了见到几位滑板人之 ...

啊?俺把楼主对错人了?实在抱歉啊!兄弟多多包涵哪····{:8_321:}
回复 支持 反对

使用道具 举报

 楼主| 发表于 2014-8-11 23:31 | 显示全部楼层
听说2014年B2T要在9.13举行,很担心因为出差俄罗斯而不能参与,心里又在盘算,是否再次独立长刷京津路?看了去年这篇文章,感觉今年B2T不能断线`````如果独自长刷,我有信心7小时直破津门。
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2014-8-15 11:16 | 显示全部楼层

ralph lauren skjortor Zona radiativa (em Ingls Rad

Zona radiativa (em Ingls Radiative  zon): Nesta zona en luz eo calor produzido ingen ncleo luta para sair em direosuperfcie. Os gaser que constituem en zona s? muito densos, eles continuam en absorver ea emitir raios. Alguma vez voc j tentou correr atravs da gua? Para en luz o efeitosemelhante. Jag kom ih?g denna ?rliga ritual bara h?romdagen som flickorna och jag k?rde hem fr?n skolan. Flickorna har varit surrar om skolan de senaste dagarna, som de alltid ?r n?r slutet ?r s? n?ra. De varit entusiastiska ?ver sommaren fram?t, med resor och lata dagar vid poolen redan planerade, och en examen ocks? varit entusiastiska ?ver n?sta ?r i skolan som v?ntar dem efter sommaren ..
S? hur ska man uppr?tta Guds rike p? jorden? Helt enkelt genom att fastst?lla hans lagar p? jorden. Det ?r just det som Jesus ralph lauren skor f?rklarar i Matteus 5:17, Tro inte att jag har kommit f?r att upph?va lagen eller profeterna. Jag har inte kommit f?r att upph?va utan f?r att uppfylla Ty sannerligen s?ger jag eder: Intill dess himmel och jord passera, en ringaste grand skall f?rg?s lagen, f?rr?n allt har skett. Han hade en s?dan r? fysisk talang p? tv? meter (en st?llning som liknar ett center i basket), och han hade bara spelat vattenpolo under n?gra ?r och bara n?gra m?nader med (Australian) landslaget. Jag trodde att han var en otrolig tv? meters mannen. Det var en kille som jag trodde skulle vara en av de b?sta i v?rlden, om han verkligen arbetat p? det och ville g?ra det. .
Rumsfeld h?ller inte s? m?nga presskonferenser som han brukade. Och n?r han g?r det, han ?r duktig p? att inte svara p? fr?gor och g? vidare ralph lauren skjorta rea till en annan reporter. Om fr?gorna blir spetsigare (l?t oss s?ga truppniv?er i Irak, brist p? utrustning), kommer han ofta kallar p? en utl?ndsk reporter, vars fr?gor ofta ?r, ska vi s?ga, lokalt orienterat. Avgjort coola unga r?dgivare v?gen. Taline Sheriff, en vacker, m?rkh?rig, 25 ?r gamla University of California grad, f?r en, hade en skock ton?ren pojkar efter i hennes k?lvatten vart hon ?n gick. Om ton?ringar spela beachvolleyboll och Taline f?r syn p? en blivande spelare, uppmuntrar hon honom att g? med i.
S?, WRC kampen f?rblir vid liv precis som den resande cirkusen flyttar till grusv?gar och eucalypts i Rally Australien baserade p? Coffs kusten, med start n?sta torsdag. Intressant, f?re Sordo s chock genombrott framg?ng efter mer ?n 100 m?ten, hade Citroen fattat beslutet att vila spanjoren f?r Rally Australien, ers?tter honom med Nordirlands Kris Meeke. I den f?rsta hela s?songen utan tidigare befallande n?rvaro av nio tids m?staren Sebastien Loeb, Ogier och co f?rare Julien Ingrassia har uppvisat upp fem segrar, bland annat den bl? band Rally Finland.
Undvik ljusa f?rger som blir smutsiga l?tt och alltid packa massor av strumpor och underkl?der. Ta med en varm upps?ttning pyjamas, samt en cool en. Ibland kan det bli riktigt varmt eller riktigt kallt i hotellrum .. Tv? av h?starna kollapsade s? snart de lossats p? v?g till omr?det, s?ger Tim O'Connor, en talesman f?r Polo Club. Snart flera andra visade tecken p? yrsel och kollapsade. Veterin?rer som var vid h?ndelsen f?rs?kte behandla h?starna, kyla dem med fl?ktar och vatten, sade han ..
回复 支持 反对

使用道具 举报

 楼主| 发表于 2015-8-28 20:27 | 显示全部楼层
13天后要进行我的第4次京津长刷,浏览旧作,寻找火花,蓄精养锐,再次冲锋!这次,要讲求技术,争取编队,体现专业,更上层楼。
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2015-8-29 07:56 | 显示全部楼层
人生是一场与别人无关的独自的修行,这是一条悲欣交集的道路,路的尽头会有礼物,就看你配不配得到。
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2015-9-2 16:26 | 显示全部楼层
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

QQ|关于我们|版权声明|手机版|小黑屋|联系我们|轮滑技术论坛 ( 粤ICP备11058637号 )

GMT+8, 2024-4-26 11:33 , Processed in 0.128905 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.5 Licensed

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回复 返回顶部 返回列表